ثور 02, 1403 08:56 Asia/Kabul
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در باریکه غزه
    تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در باریکه غزه

وزیران امور خارجه ایران و سلطنت عمان بر تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با «سید بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امورخارجه سلطنت عمان از مواضع قوی سلطنت عمان درباره تحولات اخیر در منطقه قدردانی کرد.

وزیر امورخارجه سلطنت عمان نیز با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد، تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه است.

وزیران خارجه ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در باریکه غزه را مورد بررسی قرار داده و بر تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات اسرائیل، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی این رژیم نامشروع شده است.

تاکید رئیس جمهوری ایران بر توقف روند جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه

کلیدواژه