ثور 05, 1403 18:03 Asia/Kabul
  • ایران: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
    ایران: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا ضد اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به واشنگتن توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش رادیو دری؛ «ناصر کنعانی» ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را به شدت رد و محکوم کرد.

وی افزود: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف و بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان دهند.

دولت آمریکا درادامه سیاست های خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران، دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه پاسداران، تحریم کرد.

واکنش ایران به کشف گورهای جمعی در غزه؛ مصداق بارز نسل کشی است

نماینده ایران در سازمان ملل: آمریکا اعتبار خود را صرف حمایت از نسل‌کشی در غزه کرده است

کلیدواژه