ثور 09, 1403 15:24 Asia/Kabul
  • صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
    صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی، بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی "ایکس" با اشاره به سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا به‌دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین نوشت: نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تصریح  کرد: نَه به اشغالگری در فلسطین و نَه به نسل‌کُشی در باریکه غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک‌ مطالبه جهانی است.

اعتراضات دانشجویی در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم نسل کش صهیونیستی که از دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا آغاز شد، با وجود مواجهه با سرکوب پلیس آمریکا ابتدا به دیگر دانشگاه‌های این کشور شامل ییل، نیویورک، هاروارد، تگزاس و کالیفرنیای جنوبی سرایت یافته و در ادامه موج اعتراضات به دانشگاه‌های سایر کشورهای غربی از جمله فرانسه، آلمان، کانادا، بریتانیا و استرالیا رسیده است.

رژیم نسل کش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا و مقابل چشمان سازمان های حقوق بشری و بین‌المللی بیش از شش ماه است که با حمله به باریکه غزه اقدام به نسل کشی مردم بی دفاع این منطقه کرده است.

پس از گذشت حدود هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم اشغالگر صهیونیستی به باریکه غزه، رژیم جنایتکار صهیونیستی روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم جعلی اسرائیل در این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی، نداشته است. رژیم نسل کش صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی در این مدت، نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون سی و چهار هزار و ۳۸۸ فلسطینی در باریکه غزه به شهادت رسیدند و هفتاد و هفت هزار و ۴۳۷ نفر هم زخمی شدند.

ناصر کنعانی: اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست

کنعانی: کمک آمریکا به مردم فلسطین نمایشی مضحک است

کلیدواژه