ثور 15, 1403 14:02 Asia/Kabul
  • دستگیری عوامل پشتیبان \
    دستگیری عوامل پشتیبان \"گروهک جیش‌الظلم\" در جنوب شرق ایران

قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان (جنوب شرق ایران) دستگیر شدند.

به گزارش رادیو دری، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه اعلام کرد: بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ قوس۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ حمل سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

 گروه تروریستی جیش الظلم که ماهیت و وابستگی آن به رژیم منحوس صهیونیستی کاملا واضح و روشن است، 4 آوریل 2024 (16حمل) در اقدامی همزمان تلاش کرد مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راسک را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت ایران طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

همچنین در حمله 15 دسامبر 2023 (24قوس 1402) این گروهک تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک، جنوب شرق ایران، 12 نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند.

حمله تروریستی در جنوب شرق ایران

آخرین جزییات از درگیری مسلحانه در راسک و چابهار؛ هشت تروریست به هلاکت رسیدند

کلیدواژه