جدی 27, 1402 16:26 Asia/Kabul
  • ضربه سپاه پاسداران به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در جنوب شرق ایران
    ضربه سپاه پاسداران به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در جنوب شرق ایران

رزمندگان سپاه پاسداران در منطقه راسک در جنوب شرق ایران با تعدادی از اعضای تیم تروریستی موسوم به جیش العدل درگیر شدند و ضمن هلاکت یکی از تروریست‌ها، مقادیر زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب را از آنها توقیف کردند.

به گزارش رادیو دری، قرارگاه قدس سپاه پاسداران در جنوب شرق ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان، منطقه جنوب شرق، تیمی کاملا مجهز از عناصر گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل (جیش الظلم) در منطقه عمومی راسک (کستک راسک) محدوده سد پیشین، در عملیاتی شناسایی شد و هدف حمله نیروهای مرزبانی قرار گرفت.

در این عملیات یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و سایر اعضای این گروه متواری شدند که بلافاصله از سوی نیروهای سپاه پاسداران و مرزبانی نیروی انتظامی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این تیم در حال انجام است.

همچنین  مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه خنثی شد.

این گروهک تروریستی در پرونده ننگین خود، اقدام ضد نیروهای حافظ امنیت و مردم بی‌گناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال ۸۸ شمسی در منطقه پیشین از آن جمله است.
همچنین عملیات تروریستی ضد نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی (ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال ۸۹ شمسی که منجر به شهادت جمع زیادی از مردم سنی و شیعه استان سیستان و بلوچستان شد، از دیگر اقدامات ننگین این گروهک است.

دستگیری اعضای تیم تروریستی گروهک جیش‌ الظلم در جنوب شرق ایران

«جیش الظلم»؛ مسئول حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در جنوب شرق ایران

کلیدواژه