قوس 24, 1402 11:55 Asia/Kabul
  • «جیش الظلم»؛ مسئول حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در جنوب شرق ایران
    «جیش الظلم»؛ مسئول حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در جنوب شرق ایران

گروهک تروریستی جیش الظلم حمله ترویستی به مقر انتظامی را در راسک، جنوب شرق ایران بر عهده گرفت.

به گزارش رادیو دری، شامگاه پنج شنبه تروریست ها به مقر انتظامی راسک ایران حمله کردند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ایران گفت، در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، 11 نفر به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسنین محسنی‌ اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ایران هم روز جمعه در پیامی نوشت، دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از نیروهای انتظامی ایران را که مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم بودند، بر زمین ریختند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد، مسئولان دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان ایران موظف هستند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.

در همین زمینه، حسن نوریان سفیر ایران در پاکستان گفت، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در حال پیگیری حمله تروریستی راسک است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت های مختلفی برای براندازی  و مقابله با جمهوری اسلامی ایران از سوی امریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آنان صورت گرفته است.

در سال های اخیر نیز با شکست فشار حداکثری تحریم های امریکا؛ فشار حداکثری امنیتی ضد ایران شکل گرفت؛ در این تحرکات، بین رژیم اسرائیل، آمریکا و انگلیس همکاری های گسترده ای جریان دارد.

دستگیری اعضای تیم تروریستی گروهک جیش‌ الظلم در جنوب شرق ایران

کلیدواژه