جوزا 03, 1403 13:44 Asia/Kabul
  • حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید نشانه پایبندی آنان به انقلاب اسلامی است

دبیر کل حزب رفاه ملی افغانستان گفت: حضور گسترده مردم جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع و وداع با رئیس جمهور شهید نشانه پایبندی آنان به انقلاب و نظام اسلامی است.

محمد حسن جعفری در گفت و گو با بخش خبر رادیو دری ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت شریف ایران اظهار کرد: حضور پر تعداد مقامات عالیرتبه کشورهای جهان در مراسم ادای احترام به پیکرهای شهدای خدمت هم نشانه جایگاه ویژه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با توجه به دسیسه ها و توطئه های زیاد رسانه های غربی، آنان تصور می کردند که حضور مردم جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهورشان کم رنگ شود اما میلیون ها نفر در مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید در شهرهای مختلف جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند، مردم فهیم و قدرشناس ایران با این حرکت به دنیا ثابت کردند که به انقلاب، نظام و رهبر خود پایبند هستند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه تعدادی از کشورهای منطقه مانند عراق، سوریه، لبنان و حتی هند عزای عمومی اعلام کردند، گفت: این حرکت ها دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه مثلث شوم امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را که چنین چیزی را باور نمی کردند، مایوس و جایگاه ایران را در دنیا بیش از پیش تثبیت کرد.

جعفری اضافه کرد: ایران اسلامی روز به روز قوی تر می شود، جمهوری اسلامی ایران همواره صدای مظلومیت ملت فلسطین را بلند کرده و امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی با ایران همگام و هم نظر هستند.

 

کلیدواژه