جوزا 12, 1403 14:09 Asia/Kabul
  • وزارت خارجه ایران: عملیات وعده صادق، بازدارندگی پوشالی اسرائیل را از بین برد
    وزارت خارجه ایران: عملیات وعده صادق، بازدارندگی پوشالی اسرائیل را از بین برد

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ابتکار و تصمیم ایران در تنبیه متجاوز با عملیات وعده صادق ضد رژیم صهیونیستی، بازدارندگی خیالی و پوشالی این رژیم را از بین برد.

به گزارش رادیو دری، "علی باقری" سرپرست وزارت امور خارجه ایران روز شنبه در اجلاس بین‌المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم» در تهران گفت: ابتکار و تصمیم ایران در تنبیه متجاوز با عملیات وعده صادق ضد رژیم صهیونیستی، بازدارندگی خیالی و پوشالی این رژیم را از بین برد.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان از جریان مقاومت در منطقه حمایت می‌کند، تصریح کرد: امروز غزه مقتدر و مظلوم مهمترین مساله جهان است.

باقری با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی جریانی سیاسی یا اجتماعی نیست بلکه ریشه در باور مردم فلسطین و آزادی خواهان جهان دارد، افزود: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین و مسیر زیست موجودیت نا مشروع رژیم صهیونیستی بود و اکنون منفورترین موجودیت روی کره زمین، رژیم صهیونیستی است.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن باید بدانند که راهی جز گفتگو ندارند، تصریح کرد: امروز مقاومت در غزه مستحکم تر از قبل است و این پیام قوی برای صهیونیست ها است.

«محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران نیز در این اجلاس با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) فلسطین را مسئله محوری و حل این مسئله را نابودی رژیم صهیونیستی می‌دانست، گفت: ایران همواره در کنار مردم فلسطین بوده و معتقد است که این ملت خودش باید برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: توحش اسرائیل، واکنشی از یک ترس وجودی است و هیچ‌کس بهتر از خود اسرائیل درک نمی‌کند که این موج مقاومت با محوریت خود فلسطینی‌ها دیر یا زود این پیکره نحس را ریشه کن خواهد کرد.

رژیم نسل کش صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا و مقابل چشمان سازمان‌های حقوق بشری و بین‌المللی حدود هشت ماه  است که با حمله به باریکه غزه اقدام به نسل کشی مردم بی دفاع این منطقه کرده است.

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از پانزدهم میزان 1402 تاکنون به ۳۶ هزار و ۲۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۲ هزار و ۵۷ نفر رسیده است.

تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به باریکه غزه/ شرق غزه هدف حملات توپخانه ای صهیونیست ها

کلیدواژه