سرطان 25, 1395 14:53 Asia/Kabul
  • آیت الله امامی‎کاشانی
    آیت الله امامی‎کاشانی

آیت الله "محمد امامی‎کاشانی"خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا در حالی مدعی حمایت از حقوق بشر در جهان است که همچنان از دشمنان ملت‎های مظلوم عراق، سوریه و یمن حمایت می‎کند.

خطیب نماز جمعه تهران، آمریکا، رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی را بزرگترین حامیان تروریسم در جهان معرفی کرد.

آیت الله "محمد امامی‎کاشانی"، در خطبه‎های این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به اوضاع بحرانی برخی کشورهای منطقه و تداوم کشتار بیگناهان در این کشورها، گفت: ایجاد گروه‎های تروریستی برای از بین بردن مردم و زیر ساخت‎های کشورهایی مانند عراق، سوریه و یمن، جنایتی آشکار ضد بشریت است.

خطیب نماز جمعه تهران، تصریح کرد: آمریکا در حالی مدعی حمایت از حقوق بشر در جهان است که همچنان از دشمنان ملت‎های مظلوم عراق، سوریه و یمن حمایت می‎کند و در قبال جنایاتی که تکفیرها و وهابی‎ها در این کشورها انجام می‎دهند، سکوت اختیار کرده است.

آیت الله امامی ‎کاشانی با اشاره به تداوم تجاوزگری رژیم صهیونیستی در فلسطین و اشغال این سرزمین، خاطرنشان کرد: این در حالی است که آمریکایی‎ها و برخی همپیمانان غربی‎اش، فلسطینیان را که کاری جز مقاومت و دفاع از حق و سرزمین خود انجام نمی‎دهند، متهم به تروریست بودن می‎کنند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با ابراز نگرانی از اوضاع بحرانی مردم یمن و محکومیت حملات رژیم آل سعود به این کشور، تصریح کرد: یمن از آن یمنی‎ها است و هیچ‎کس حق دخالت در سرنوشت ملت یمن را ندارد.

آیت الله امامی‎کاشانی با اشاره به ادعای برخی مقامات غربی در متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به حمایت از تروریسم نیز گفت: همه ملت‎های جهان شاهدند که گروه تروریستی داعش با قدرت آمریکا ، پول آل سعود و سیاست صهیونیست‎ها اداره می‎شود.

خطیب نماز جمعه تهران، ابراز امیدواری کرد : در کشورهای منطقه و اسلامی به ویژه بحرین، عراق ، سوریه و یمن امنیت و آرامش برقرار شود.

کلیدواژه