جوزا 21, 1403 16:33 Asia/Kabul
  • کنعانی: استعفا‌های مکرر در کابینه رژیم صهیونیستی نشانه فروپاشی داخلی است
    کنعانی: استعفا‌های مکرر در کابینه رژیم صهیونیستی نشانه فروپاشی داخلی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، استعفا‌های مکرر در کابینه رژیم صهیونیستی را نشانه فروپاشی داخلی و شکست راهبردی این رژیم خواند و در عین حال تصریح کرد: جابه‌جایی چند قاتل در کابینه رژیم صهیونیستی تغییری در وضع فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی» امروز دوشنبه در نشست خبری، استعفا‌های مکرر در کابینه رژیم صهیونیستی را نشان دهنده شکست‌های راهبردی، فروپاشی داخلی و دست نیافتن این رژیم به هیچ‌کدام از اهداف خود  دانست و تصریح کرد: با این حال، جابه‌جایی چند قاتل در کابینه رژیم صهیونیستی تغییری در وضع فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات افزود: در بسیاری از گزارش‌ها اینگونه مطرح شده است که نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا هم در این عملیات نقش داشتند؛ به این معنا، در یک عملیات سه گانه، صدها نفر از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیدند که این یک آبروریزی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: بیش از هشت ماه جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه با حمایت تمام‌عیار آمریکا از ابتدا تا به امروز ادامه دارد و آمریکا با همه روش‌ها و حمایت‌ها در کنار این رژیم بوده و هیچ مدرک و شاهدی دال بر اینکه آمریکا آماده آتش بس است، وجود ندارد. 

کنعانی در مورد آتش بس در غزه اظهار کرد: اگر ذره‌ای صداقت در دولت آمریکا وجود دارد باید از ارسال تجهیزات نظامی به این رژیم اجتناب کند.

از شب گذشته تا کنون چهار مقام بلندپایه نظامی در رژیم صهیونیستی از ادامه همراهی با نتانیاهو در جنگ غزه استعفا کرده اند.

زلزله در شورای جنگ صهیونیست‌ها؛ چهار مقام بلندپایه از حضور در جنگ غزه استعفا کردند

کنعانی: رسوایی سکوت‌کنندگان در مقابل جنایت اسرائیل در تاریخ نقش خواهد بست

کلیدواژه