جوزا 16, 1403 13:14 Asia/Kabul
  • کنعانی: رسوایی سکوت‌کنندگان در مقابل جنایت اسرائیل در تاریخ نقش خواهد بست
    کنعانی: رسوایی سکوت‌کنندگان در مقابل جنایت اسرائیل در تاریخ نقش خواهد بست

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ننگ و رسوایی بر پیشانی حامیان رژیم صهیونیستی و نیز سکوت کنندگان در مقابل این همه جنایت برای همیشه تاریخ نقش خواهد بست.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در حساب خود در فضای مجازی نوشت: در کنار کشتار جمعی روزمره، از بین رفتن تقریبا همه مراکز بیمارستانی، فقدان دارو و تجهیزات پزشکی، کمبود بسیار شدید مواد غذایی و سوخت و از کار افتادن ژنراتورهای تولید برق در باریکه غزه، اکنون بی‌آبی هم به دیگر مشکلات ساکنان غزه آن هم در گرمای شدید هوا اضافه شده است.

کنعانی افزود: بی تردید ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین به رغم همه دردها و رنجهای بی‌شمار و دلخراش، رژیم جنایتکار اسرائیل را به زانو درخواهد آورد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: تسلیم و شکست، سرنوشت محتوم اشغالگران بی‌ریشه است، اما ننگ و رسوایی بر پیشانی حامیان رژیم و نیز سکوت کنندگان در مقابل این همه جنایت برای همیشه تاریخ نقش خواهد بست.

در جریان حملات ۲۴ ساعت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز باریکه غزه ۶۶ شهروند فلسطینی شهید شدند.

برپایه این گزارش، در این حملات دهها نفر دیگر نیز زخمی شده اند و شماری از شهدا و زخمی ها کودکان و زنان هستند.

وزارت بهداشت فلسطین دیروز سه شنبه در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۶ هزار و ۵۹۵ نفر در باریکه غزه خبر داده بود. وزارت آموزش فلسطین نیز دیروز سه شنبه اعلام کرد که بیش از ۱۵ هزار نفر از شهدا کودک هستند.

8 ماه جنایت اسرائیل در غزه؛ از شهادت بیش از 15 هزار کودک تا مفقود شدن 10 هزار نفر

آسیب ۱۲ هزار کودک فلسطینی از ابتدای جنگ غزه

کلیدواژه