اسد 06, 1403 08:52 Asia/Kabul
  • ایران: اتهامات ضد ایرانی وزیر رژیم کودک کش اسرائیل مضحک است
    ایران: اتهامات ضد ایرانی وزیر رژیم کودک کش اسرائیل مضحک است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: اتهامات وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل ضد جمهوری اسلامی ایران درباره المپیک 2024 پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی این رژیم در غزه است.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی چافی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در شبکه اجتماعی "ایکس" اتهامات وزیر امورخارجه رژیم نسل کش اسرائیل ضد ایران را محکوم کرد و افزود: اتهامات و نفرت پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل ضد جمهوری اسلامی ایران درباره المپیک 2024 پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در باریکه غزه و فرار روبه جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم ضد مردم مظلوم فلسطین است.

کنعانی چافی افزود: اتهام زنی‌های وزیر امورخارجه رژیم نسل کش اسرائیل ضد ایران مخالف منشور مبتنی بر صلح و دوستی المپیک و نمونه دیگری از پایبند نبودن این رژیم صهیونیستی به هنجار‌ها و ارزش‌های جهانشمول و بین‌المللی است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تصریح کرد، اتهامات مطرح شده از سوی رژیمی که در 10 ماه گذشته با به خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک، مرز‌های قساوت را در نوردیده است، بیش از آن که قابل باور باشد، مضحک است. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک پاریس، برای ملت و دولت فرانسه نیز در میزبانی و برگزاری شایسته و همراه با امنیت کامل بزرگترین رویداد ورزشی جهان، موفقیت آرزو کرد.

نماینده ایران در سازمان ملل، اتهامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

کلیدواژه