اسد 07, 1403 11:45 Asia/Kabul
  • کنعانی: استمرار جنگ در غزه، عبور از همه خطوط قرمز قانونی است
    کنعانی: استمرار جنگ در غزه، عبور از همه خطوط قرمز قانونی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، استمرار جنگ رژیم صهیونیستی ضد غزه و کشتار و مجروح کردن روزانه دهها و صدها نفر از فلسطینیان را جنایت ضد همه بشریت و عبور از همه خطوط قرمز قانونی دانست.

«ناصر کنعانی چافی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شنبه شب در شبکه اجتماعی "ایکس" نوشت، ‌در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در کنگره آمریکا بارها و بارها ایستاده تشویق می‌شود و درخواست دریافت تسلیحات بیشتر می‌کند، جنگنده‌های این رژیم مدارس و اردوگاه‌های محل اسکان آوارگان بی‌دفاع در غزه را مورد هدف قرار می‌دهند.

کنعانی چافی افزود: کشتار "مدرسه سیده خدیجه" در "دیرالبلح" باریکه غزه که هزاران آواره فلسطینی در آن ساکن بودند، تازه‌ترین دستاورد حمایت بی قید و شرط دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی و کف زدنهای مکرر برای نخست‌وزیر جنایتکار این رژیم در کنگره آمریکاست.

رژیم نسل کش صهیونیستی از 15میزان 1402  با حمایت همه‌جانبه آمریکا و  کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته است.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار شهدای جنگ ضد باریکه غزه تاکنون به ۳۹ هزار و ۱۷۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۰ هزار و ۴۰۳ نفر افزایش یافته است.

شهادت ۲۵۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل، بمباران هشت مدرسه سازمان ملل در غزه

کلیدواژه