رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی نصاب جدیدی در تاریخ جنایت‌های بشری به وجود آورده است
(last modified 1403-05-07T11:29:41+00:00 )
اسد 07, 1403 15:59 Asia/Kabul

رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست خواندند و اظهار کردند: این رژیم یک دولت نیست، بلکه زشت ترین چهره یک باند جنایتکار را به جهانیان نشان داده و نصاب جدیدی در تاریخ جنایت های بشری به وجود آورده است.

به گزارش رادیو دری؛ حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری منتخب ملت ایران با اشاره به شهادت شمار زیادی از نوزادان، کودکان و بیماران در بیمارستانها و زنان در غزه افزودند: بمب‌های سنگین صهیونیست‌ها بر سر کسانی ریخته می‌شود که حتی یک گلوله هم شلیک نکرده‌اند.

ایشان  اقدام دو روز قبل کنگره آمریکا را در نشستن پای صحبت های یک جنایتکار صهیونیست (بنیامین نتانیاهو)، لکه ننگی بزرگ خواندند و تاکید کردند: دنیا باید درباره حادثه غزه تصمیم جدی بگیرد و دولت‌ها، ملت‌ها و شخصیت‌های سیاسی و فکری، باید در عرصه های مختلف کاری انجام دهند.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش مستمر قدرت مقاومت خاطرنشان کردند: صهیونیست‌ها با همه کمک‌های آمریکا و برخی دولت‌های خائن نتوانسته‌اند نیروی مقاومت را زمین گیر کنند و هدف اعلام شده آنها برای ریشه کن کردن حماس ناکام مانده است و حماس، جهاد و مقاومت با قدرت کامل ایستادگی کرده‌اند.

حضرت آیت الله خامنه ای مساله غزه را یک مساله جهانی برشمردند و افزودند: فلسطین یک روز صرفا مساله کشورهای جهان اسلام بود، اما امروز یک مساله عمومی و جهانی است و به داخل کنگره آمریکا، سازمان ملل، المپیک پاریس و همه عرصه ها کشیده شده است.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی: غزه، پیروز اصلی میدان نبرد با رژیم نسل کش اسرائیل است

رهبر معظم انقلاب: حوادث غزه از توانایی جبهه مقاومت رونمایی کرد

کلیدواژه