رئیس جمهوری ایران: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند
(last modified 1403-05-11T06:36:48+00:00 )
اسد 11, 1403 11:06 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری ایران: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند
    رئیس جمهوری ایران: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند

رئیس جمهوری اسلامی ایران، ترور شهید «اسماعیل هنیه» را نشانه به بن بست رسیدن سیاست های رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند.

به گزارش رادیو دری، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس پس از عمری جهاد و مبارزه، به امت اسلامی، مبارزان مقاومت و ملت بزرگ فلسطین، بر پاسداری جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و اعتبار خود تاکید کرد.

پزشکیان با اشاره به ماه‌ها کشتار و جنایت و ویرانی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه افزود: این اقدام تروریستی همچون دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی بوده و ضرورت اقدام متحد جهان به ویژه کشور‌های اسلامی را برای مقابله با این رژیم جنایتکار و اشغالگر بیش از پیش نشان می‌دهد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و عزت و اعتبار خود کوتاهی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی به زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهد دید.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی دراثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در تهران آغاز شد

کلیدواژه