واشنگتن‌پست: موشک‌های ایران به تاسیسات نظامی اسرائیل آسیب زده‌ است
(last modified 1403-07-14T08:06:48+00:00 )
میزان 14, 1403 12:36 Asia/Kabul
  • واشنگتن‌پست: موشک‌های ایران به تاسیسات نظامی اسرائیل آسیب زده‌ است
    واشنگتن‌پست: موشک‌های ایران به تاسیسات نظامی اسرائیل آسیب زده‌ است

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد: ده‌ها موشک ایرانی از پدافند دفاع هوایی رژیم صهیونیستی با موفقیت عبور کرده و به تاسیسات نظامی آن آسیب رسانده‌است.

 به گزارش رادیو دری، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: بر اساس بررسی تصاویر ماهواره‌ای از پاسخ موشکی ایران به اسراییل و آثار آن، حداقل ۲۲ موشک بالستیک دوربرد ایران سه‌شنبه شب به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب صحرای نقب و سه موشک به پایگاه تل نوف در مرکز (رژیم) اسرائیل اصابت کرده‌است.

گزارش روزنامه واشنگتن پست می‌افزاید: ویدئوهای دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد حداقل ۲ کلاهک جنگی موشک‌های ایرانی در نزدیکی مقر سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد) فرود آمده و بر اثر برخورد آنها ۲ گودال بزرگ به وجود آمده است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) و ارتش رژیم صهیونیستی از اظهار نظر در مورد یافته‌های این روزنامه خودداری کرده اند.

 جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت خود و نیز ترور شهیدان «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله»، سرلشکر پاسدار «سید عباس نیلفروشان» و قتل عام زنان و کودکان بی‌گناه فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی، در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد، در روز سه‌شنبه (اول اکتبر) در عملیات "وعده صادق ۲"  اراضی رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داد.

ایروانی: حملات موشکی ایران، پاسخی ضروری و متناسب به اقدامات تجاوزگرانه و تروریستی اسرائیل بود

فرمانده ارتش ایران: اگر صهیونیست‌ها خطا کنند زیرساخت‌های آنها را ویران می‌کنیم

کلیدواژه