برگزاری نهمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی
(last modified 1403-07-18T12:43:29+00:00 )
میزان 18, 1403 17:13 Asia/Kabul

نهمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت «شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، وعده صادق ۲ و نظم منطقه‌ای» برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، نهمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با همت سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مدعوین خارجی و نمایندگانی از جنبش های مقاومت منطقه امروز چهارشنبه در تهران برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه امروز حزب‌الله لبنان و حماس قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته هستند و قدرت نظامی آن‌ها بیش از پیش است، افزود: ۹۰ درصد موشک‌های ایران در عملیات «وعده صادق ۲» با موفقیت به اهداف مورد نظر اصابت کرد و صحنه‌های زیبای شکننده بودن جنایتکاران صهیونیستی را مشاهده کردیم.

جباری افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جریان عملیات وعده صادق ۲، همه امکانات و پیشرفته‌ترین تجهیزات خود را برای مقابله با ما به میدان آورده بودند؛ اما به‌شدت دچار غافلگیری نظامی و اطلاعاتی سنگین شدند.

«امین انصاری» دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه اظهارداشت: شهید سید نصرالله در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی محکم ایستاده و جنایتکاران را از بیروت بیرون راند، با آنها جنگید و امروز صهیونیست‌ها در مشت مقاومت هستند.

در بخش دیگری از این مراسم، «باقر درویش» رئیس انجمن حقوق بشر بحرین اظهار داشت: ما یک انسان کمیاب را در سطح جهان اسلام را از دست دادیم و شهادت سیدحسن نصرالله عزای ما از حادثه کربلا را نشان می‌دهد.

باقر درویش با اشاره به سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها گفت: این سازمان‌ها فقط عنوان حقوق بشر را یدک می‌کشند و مجاهدان در فلسطین و لبنان با جان و دل از ملت خود دفاع می‌کنند.

در ادامه نیز، «شیخ غازی یوسف حنینه» رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان گفت : ما مدتی با شهید سید حسن نصرالله زندگی کرده و همه قدرت و عظمت ایشان را در رویاروی با دشمن درک کردیم.

یوسف حنینه افزود: دشمن صهیونیستی در جهت فتنه انگیزی در اقوام بسیار تلاش کرده و تبلیغات گسترده‌ای را انجام داد، اما در مقابل سید حسن نصرالله در جهت وحدت این جامعه حرکت کرد.

آغاز کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

کلیدواژه