آغاز کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی
(last modified 1402-02-21T07:00:57+00:00 )
ثور 21, 1402 11:30 Asia/Kabul
  • آغاز کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی
    آغاز کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور میهمانان داخلی و خارجی در گرگان، مرکز استان گلستان، شمال ایران، آغاز شد.

به گزارش رادیو دری،  پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به میزبانی سازمان جوانان حقوق بشر ایران و جامعه المصطفی استان گلستان برگزار می شود.
به گفته «امین انصاری» دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از ۲۰۷ مقاله علمی ارسال شده به دبیرخانه پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، ۲۰ مقاله مربوط به پژوهش اندیشمندان عرصه بین‌الملل است.
در این کنفرانس علاوه بر سخنرانان ملی و استانی، پیام‌های علمای مسلمانان لبنان توسط شیخ حسین قبریس نماینده این تجمع و پیام شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت قرائت می شود.
رونمایی از ۲ کتاب دشمن‌شناسی قرآن و نیز افول آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجرای تئاتر حقوق بشر آمریکایی، اجرای گروه سرود سنتی، شعرخوانی حقوق بشر امریکایی و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از دیگر ویژه‌برنامه‌های این کنفرانس است.
نمایشگاه تخصصی پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم امروز پنجشنبه در گرگان افتتاح شد.
در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان خوشنویس، کاریکاتور، اینفوگرافیک، پوستر و عکس نوشته با موضوع نقد حقوق بشر توسط دولت آمریکا به نمایش در آمده است.
همچنین بخشی دیگر از این نمایشگاه، به معرفی برخی از آثار علمی تولید شده در کنفرانس و نیز فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی نمایندگی جامعةالمصطفی در استان گلستان اختصاص یافته است.

برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گرگان

کلیدواژه