اسد 11, 1403 11:21 Asia/Kabul

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در واکنش به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران گفت: رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی برای شبیخون در حریم ایران خواهد پرداخت.

به گزارش رادیو دری، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» و محافظش در دانشگاه تهران، ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس به همه امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان افزود: امروز مقاومت موجودیت و فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته و نابودی آن را در مقابل چشم همه جهانیان، اعم از دوستان فلسطین و حامیان اسرائیل، قرار داده‌ است.

قالیباف با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی (7 اکتبر 2023) و فرو ریختن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و کشتار زنان، کودکان و غیر نظامیان گفت: در این جنایات جهانیان شاهد رویارویی انسانیت در برابر جنایت هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، ترور فرمانده‌هان مقاومت در لبنان و تهران را نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این ترورها و اقدامات تاثیری بر روند حرکت محور مقاومت نخواهد داشت.

قالیباف با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص پایان دوران بزن و دررو تصریح کرد، ایران وظیفه دارد که در وقت و محل مناسب به این جنایت (ترور اسماعیل هنیه) پاسخ دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران جنایت‌های رژیم صهیونیستی را از عجز و ناتوانی مقابل رزمندگان مقاومت دانست و گفت: هنیه بزرگترین صدای مظلومیت فلسطین بود و با شهادتش این مهم را تصویب کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش بامداد چهارشنبه 10 اسد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

مراسم اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب و تشییع پیکر پاک این شهیدان روز پنجشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در تهران آغاز شد

رئیس جمهوری ایران: رژیم صهیونیستی بزودی نتایج اقدام تروریستی خود را می‌بیند

کلیدواژه