خطیب نماز جمعه تهران: ترور شهید «هنیه» آخرین حلقه از جنایات رژیم صهیونیستی بود
(last modified 1403-05-12T12:47:48+00:00 )
اسد 12, 1403 17:17 Asia/Kabul
  • اکبری
    اکبری

امام جمعه موقت تهران گفت: ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، آخرین حلقه از جنایات مستمری بود که باند تبهکار کثیف کودکش اسرائیل انجام داد.

به گزارش ارادیو دریء  حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران ضمن محکومیت ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، ترور «فواد شکر» از فرماندهان حزب الله لبنان در لبنان و جمع دیگری از نیروهای مقاومت در حشدالشعبی، گفت: واقعیت این است که رژیم کودک کش (اسرائیل) به این خاطر دست به یک چنین اقداماتی می‌زند که دیگر از قدرت مثال زدنی بازدارندگی که جزو امتیازات برجسته این رژیم بود خبری نیست.

حجت الاسلام حاجی علی اکبری افزود: عملیات طوفان الاقصی و جنگ نامتقارن 10 ماهه جبهه مقاومت،  کل حیات این رژیم جنایتکار را به چالش کشید و تیر خلاص را به توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی زده است.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست با شهادت یکی از رهبران مقاومت به روحیه مقاومت ملت فلسطین ضربه وارد کند وهمچنین، به حیثیت و شخصیت ایران بزرگ در منطقه مقاومت در پیش چشم جهانیان ضربه وارد کند، اما غافل از اینکه شهید اسماعیل هنیه بعد از سال‌ها که منتظر شهادت بود به آرزوی دیرینه خودش رسید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با تاکید اینکه رژیم صهیونیستی در مرداب زوال افتاده و الان تنها دست و پا زدن‌های او مشاهده می‌شود، تصریح کرد: رژیم جنایتکار اسرائیل به هیچ یک از اهدافش در این جنگ غزه و دیگر جنایات خود نرسیده، بلکه گرفتار اختلافات داخلی نیز شده و ضربه‌های جبران ناپذیر به پیکره خبیث این رژیم وارد آمده و باعث مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی نیز شده که رسوایی جهانی در پیشگاه افکار عمومی دنیا را برای اسرائیلی ها به همراه داشته است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش بامداد روزچهارشنبه (31 ژوئیه) در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران، به شهادت رسیدند.

کلیدواژه