اسد 21, 1403 09:54 Asia/Kabul
  • پزشکیان: مجامع جهانی مانع از تکرار جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها شوند
    پزشکیان: مجامع جهانی مانع از تکرار جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها شوند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با محکومیت حمله بی‌رحمانه‌ی رژیم صهیونیستی به مدرسه آوارگان فلسطینی در غزه از مجامع جهانی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های اسلامی خواست با حداکثر توان ممکن مانع از تکرار این‌گونه جنایات ضد بشری شوند.

به گزارش رادیو دری، "مسعود پزشکیان" رئیس جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همردی با  خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان این فاجعه و تسلیت به  ملت مقاوم فلسطین، فرماندهان و مبارزان جبهه مقاومت و خانواده‌های مکرم این شهیدان گفت: رژیم صهیونیستی تنها در سایه حمایت‌های دولت‌های مدعی حقوق بشر است که دست به این نسل‌کشی‌ها می‌زند.

رئیس جمهوری ایران افزود: دولت‌ها و نهاد‌هایی که از یک طرف دم از مذاکره برای صلح و آتش‌بس می‌زنند و از طرف دیگر، هیچ حد و مرزی در پشتیبانی و حمایت از این رژیم سفاک برای خود قائل نیستند؛ شریک جرم رژیم کودک‌کش در همه این رخداد‌های تلخ هستند.

پزشکیان گفت: بی‌تردید تکرار این‌گونه جنایت‌ها برآمده از احساس حقارت و درماندگی سران ددمنش و جنایتکار رژیم صهیونیستی در برابر ایستادگی مردم مقاوم غزه و همچنین سرپوشی بر بحران‌ها و ناکارآمدی‌های داخلی است که سرتاسر سرزمین‌های اشغالی را فراگرفته و باند جنایتکار صهیونیستی را در مسیر فروپاشی قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، روز شنبه نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد.

منابع محلی اعلام کردند، تاکنون دراین حمله حدود ۱۵۰ نفر به شهادت رسیده اند و صدها نفر دیگر نیز زخمی شده اند. این حملات واکنش جهانی را بدنبال داشته است.

واکنش‌های جهانی به اقدام تروریستی اسرائیل در حمله به مدرسه پناهندگان در نوار غزه

کشتار نمازگزاران غزه با حمایت آمریکا بود

کلیدواژه