ایران: رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین محقق نمی‌شود
(last modified 1403-06-11T09:32:31+00:00 )
سنبله 11, 1403 14:02 Asia/Kabul
  • ایران: رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین محقق نمی‌شود
    ایران: رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین محقق نمی‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تأکید کرد رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین هرگز تحقق نخواهد یافت.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی چافی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سیصد و سی و یک روز جنگ ناجوانمردانه ضد غزه، همراه با شنیع‌ترین و نفرت‌انگیز ترین جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها نسبت به غیرنظامیان بی‌دفاع و بی‌پناه، شاخص و میزانی جهان‌شمول برای اندازه‌گیری مرزهای انسانیت و شرافت در مقابل رذالت و پلیدی و معیاری روشن برای شناخت حق از باطل است.

وی افزود: جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی ضد ساکنان باریکه غزه نه فقط چهره پلید و ضدبشری اشغالگران فلسطین را آشکارا به جهانیان نشان داد، بلکه پرده تزویر را از چهره دروغین مدعیان حقوق بشر در غرب کنار زد و دستان آغشته به خون آنان را که همواره با ترفندهای دروغین سیاسی و ابزارهای رسانه‌ای آراسته و پوشانده می‌شد، آشکار و رسوا نمود.

کنعانی ادامه داد: بی گمان رؤیای صهیونیست‌ها در پایان دادن به مقاومت فلسطین هرگز تحقق نخواهد یافت، بلکه برعکس، نقطه پایان این دالان جنایت، آغاز درخشش پیروزی ملت صبور و مجاهد فلسطین و شکست و فروپاشی کامل رژیم اسرائیل خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: صهیونیست‌های خونریز و خون‌آشام که گویی هنوز از خون دهها هزار شهروند فلسطینی ساکن غزه سیراب نشده‌اند، این روزها در سایه بی‌عملی جامعه جهانی، سودای تکرار جنایات غزه را در کرانه غربی ‎فلسطین در سر می‌پرورانند.

دیپلمات ایرانی افزود: رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی چون و چرای دولت آمریکا، به گمان خام خویش در پی ایجاد بازدارندگی و پایان مقاومت در تمام جغرافیای فلسطین است اما بی‌گمان این رژیم با این حجم از جنایاتی که در حق ملت مظلوم فلسطین به ویژه در ۱۱ ماه اخیر مرتکب شده، بذر طوفان‌های بسیاری را در سرزمین فلسطین کاشته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ جنگ ویرانگری را در باریکه غزه آغاز کرده است و در این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های باریکه غزه به شدت تخریب شده‌ و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

ایران: رژیم اشغالگر صهیونیستی مانع اصلی دستیابی جهان اسلام به ثبات است

کلیدواژه