سخنگوی دولت ایران: نسل کشی تمام عیار در غزه و لبنان همه منطقه را تهدید می‌کند
(last modified 1403-07-03T13:59:29+00:00 )
میزان 03, 1403 18:29 Asia/Kabul
  • سخنگوی دولت ایران: نسل کشی تمام عیار در غزه و لبنان همه منطقه را تهدید می‌کند
    سخنگوی دولت ایران: نسل کشی تمام عیار در غزه و لبنان همه منطقه را تهدید می‌کند

سخنگوی دولت ایران گفت: نسل کشی تمام عیار توأم با رفتارهای منزجرکننده و دیوانه‌وار یک رژیم نژادپرست در باریکه غزه و لبنان، همه ملت‌های منطقه را در آستانه تهدید و جنگ قرار داده است.

به گزارش رادیو دری، «فاطمه مهاجرانی» روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری‌اش با اشاره به سفر «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری ایران به نیویورک افزود: سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه به نیویورک در دورانی  که یک نسل کشی تمام عیار در باریکه غزه و تداوم آن در لبنان، ملت‌های منطقه را در آستانه تهدید و جنگ قرار داده، حامل پیام صلح پایدار و منصفانه برای همه ملت هاست.

مهاجرانی تصریح کرد: رئیس جمهوری ایران در سفر به نیویورک تلاش خواهد کرد نماینده‌ای برای بازتاب شأن، جایگاه و دیدگاه مردم ایران در مخالفت با خشونت، نارواداری، جنگ‌طلبی، زورگویی و زیاده‌خواهی باشد و در همان حال، اشتیاق بی‌پایان مردم ایران را برای بهره‌مندی از یک زندگی زیبنده، مترقی و همکاری‌جویانه به ملت‌های دنیا یادآوری کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح مواضع جمهوری اسلامی درباره مسائل بین‌المللی، روز یکشنبه (۲۲ سپتامبر) در صدر هیات عالی‌رتبه سیاسی، وارد نیویورک شد.

پزشکیان در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

کنعانی: حمله اسرائیل به منطقه مواصی استمرار سیاست نسل‌کشی در غزه است

حملات وحشیانه صهیونیستها به لبنان؛ بیش از ۵۵۰ شهید در ۲۴ ساعت

کلیدواژه