میزان 11, 1403 11:02 Asia/Kabul
  • آسمان ایران تا صبح فردا بسته است
    آسمان ایران تا صبح فردا بسته است

سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران اعلام کرد: آسمان این کشور تا ۵ صبح فردا دوازدهم مهر/میزان بسته است.

به گزارش رادیو دری؛ جعفر یازرلو گفت: بر اساس هشدار هوانوردی (نوتام) صادره از سازمان هواپیمایی کشوری، تا ۵ صبح فردا آسمان کشور برای همه پرواز‌های داخلی و خارجی به مقصد فرودگاه‌های ایران بسته است و پرواز‌های عبوری هم به مناطق شرقی که ایمنی بیشتری دارند منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه همه پرواز‌های داخلی و خارجی به مقصد فرودگاه‌های ایران لغو شده است اضافه کرد: در عین حال، هیچ بلیتی باطل نمی‌شود و تمام شرکت‌های هواپیمایی پس از عادی شدن شرایط ملزم به ارائه خدمات هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران همچنین از احتمال تمدید این شرایط در صورت تداوم شرایط خاص در منطقه خبر داد و از مسافران خواست برای اطلاع از تغییر شرایط به اطلاعیه‌های سازمان هواپیمایی ایران مراجعه کنند و یا با اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها تماس حاصل کنند.

تصمیم ایران به لغو پروازهای داخلی و خارجی و بستن موقت آسمان، در پی عملیات موشکی  شامگاه سه شنبه این کشور علیه رژیم صهیونیستی گرفته شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شب گذشته قلب سرزمین‌های اشغالی را با 200 فروند موشک بالستیک هدف قرار دادند.

ایران در وعده صادق ۲ فقط پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

وزیر خارجه ایران: حمله به اسرائیل بر مبنای حق دفاع مشروع بود

کلیدواژه