قالیباف: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد
(last modified 1403-07-27T07:23:26+00:00 )
میزان 27, 1403 11:53 Asia/Kabul
  • قالیباف: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد
    قالیباف: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد

«محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ نمی‌داد، این رژیم به تجاوزگری‌های خود ادامه می‌داد، زیرا اسرائیل تنها زبن زور را می فهمد.

به گزارش رادیو دری، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مصاحبه با روزنامه "فیگارو" چاپ فرانسه، ضمن تاکید بر ضرورت انجام عملیات «وعده صادق2»، برلزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان  تاکید کرد و گفت: ایران آماده مذاکره با پاریس درباره آتش‌بس در لبنان است.

قالیباف در این مصاحبه که در حاشیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی در ژنو سوئیس انجام و شامگاه پنجشنبه منتشر شد، همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملیات "وعده صادق 2 " که در آن پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت، با اشاره به اینکه تاریخ به ما آموخته که رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد، با برشمردن تجاوزات نظامی این رژیم افزود: رژیم اسرائیل به نمایندگی دیپلماتیک ایران در سوریه حمله کرد و شماری از مقامات بلندپایه ایرانی را به شهادت رساند و به‌رغم پاسخ ایران در عملیات وعده صادق، رژیم اشغالگر اسماعیل هنیه، را در حالی‌که میهمان جمهوری اسلامی بود، در تهران ترور کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران همچنین در حضور خود در ژنو، از پارلمان‌های کشورهای جهان خواست اقدام عملیاتی علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهند و مسیری امن برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مناطق جنگ زده لبنان و باریکه غزه باز کنند.

«محمد باقر قالیباف» پیش از حضور در ژنو، سفر یک‌ روزه‌ای را نیز به بیروت داشت و از مناطقی که رژیم صهیونیستی آن‌ها را هدف قرار داده بود، بازدید کرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله: دشمن صهیونیست فقط زبان موشک و تفنگ را می‌فهمد

کلیدواژه