ایران اتهامات رژیم صهیونیستی را درباره حمله به اقامتگاه نتانیاهو رد کرد
(last modified 1403-07-29T04:54:00+00:00 )
میزان 29, 1403 09:24 Asia/Kabul
  • ایران اتهامات رژیم صهیونیستی را درباره حمله به اقامتگاه نتانیاهو رد کرد
    ایران اتهامات رژیم صهیونیستی را درباره حمله به اقامتگاه نتانیاهو رد کرد

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعا و اتهام زنی تل آویو را درباره نقش تهران در حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو قاطعانه رد کرد.

به گزارش رادیو دری؛ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران درباره حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیراین رژیم گفت: «ما قبلاً پاسخ رژیم اسرائیل را داده‌ایم. "

رسانه‌های صهیونیستی روز شنبه از هدف قرار گرفتن محل اقامت نتانیاهو با پهپاد حزب الله لبنان خبر دادند و اعلام کردند که آمبولانس های زیادی همراه با نیروهای پلیس در مجاورت خانه نتانیاهو مستقر شدند.

شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد از سمت لبنان و پس از پیمودن فاصله ۷۰ کیلومتری به صورت مستقیم محل اقامت نتانیاهو را هدف قرار داد و دود ناشی از انفجار آن، از فاصله دور قابل مشاهده بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله پهپادی به اقامتگاهش، در اتهام زنی جدید خود ادعا کرد  که عوامل ایران امروز تلاش کردند که  من و همسرم را ترور کنند و مرتکب اشتباه بزرگی شدند.

نتانیاهو در ادامه این یاوه‌ گویی ها گفت: هرکس به اسرائیلی‌ها آسیب برساند، بهای سنگینی خواهد پرداخت.

پیشتر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرده بود که اتاق عملیات مقاومت اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبری مقاومت، انتقال به مرحله‌ جدید و تشدید رویارویی با دشمن اسرائیلی را اعلام می‌کند که در روزهای آینده خود را نشان خواهد داد.

پیام حمله پهپادی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو

پهپاد حزب الله لبنان به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرد

کلیدواژه