رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شده است
(last modified Sun, 27 Oct 2024 09:07:51 GMT )
عقرب 06, 1403 13:37 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: باید قدرت ایران به رژیم صهیونیستی فهمانده شود
    رهبر معظم انقلاب: باید قدرت ایران به رژیم صهیونیستی فهمانده شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: سران رژیم صهیونیستی درباره جمهوری اسلامی دچار خطای محاسباتی هستند چرا که جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده این ملت را درست بفهمند.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت، با اشاره به اقدامات مستمر رژیم خبیث صهیونیستی در ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات جنگی در غزه و لبنان، تشکیل یک "ائتلاف جهانی" ضد این رژیم پلید را خواستار شدند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای درباره حرکت شرورانه بامداد روز شنبه رژیم صهیونیستی افزودند: در خصوص این غلطی که کردند، خودشان با اهداف خاص بزرگ‌نمایی می‌کنند اما کوچک‌انگاری آن و اینکه بگویید چیزی نبوده و اهمیتی نداشت هم غلط است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: البته کیفیت کار را باید مسؤولان به درستی تشخیص و آنچه به صلاح این کشور و ملت است انجام دهند تا آنها (رژیم صهیونیستی) بفهمند ملت ایران کیست و جوانان آن چگونه‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در باریکه غزه از جمله قتل بیش از هفده هزار کودک و بیش از ده هزار زن که مصداق وحشیانه‌ترین جنایات جنگی است، از کوتاهی بزرگ دولت‌ها و مجامع جهانی همچون سازمان ملل متحد در مقابله با اقدامات این رژیم در غزه و لبنان به شدت انتقاد کردند و گفتند: جنگ قواعد و قوانین و حدودی دارد و اینگونه نیست که در جنگ‌ها همه حدود زیر پا گذاشته شود اما باند جنایتکار حاکم بر سرزمین‌های اشغالی همه حدود و قواعد را زیر پای خود له کرده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایستادگی دولت‌ها و به خصوص دولت‌های اسلامی در مقابل رژیم جنایتکار و تشکیل ائتلاف جهانی ضد این رژیم جلاد را ضروری دانستند و افزودند: ایستادگی به معنی قطع کمک‌های اقتصادی نیست چرا که بدیهی است کمک به رژیم غاصب جزو زشت‌ترین و بزرگ‌ترین گناهان است بلکه ایستادگی یعنی تشکیل یک ائتلاف جهانیِ سیاسی، اقتصادی و در صورت لزوم نظامی در مقابل رژیم خبیثی که وحشیانه‌ترین جنایات جنگی را انجام می‌دهد.

ایشان همچنین خطاب به خانواده‌های معزز شهیدان امنیت، این شهیدان را جزو برترین شهدای راه حق خواندند و با اشاره به اهمیت زیربنایی امنیت در همه امور جامعه و ابعاد مختلف زندگی مردم، تأکید کردند: فقط یک ایران قوی می‌تواند امنیت و پیشرفت کشور و ملت را تأمین و تضمین کند؛ بنابراین ایران باید روز بروز در همه ابعاد اقتصادی-علمی-سیاسی-دفاعی و مدیریتی قوی‌تر شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدرت ملی را تنها راه امن بودن ایران خواندند و افزودند: برای ایمن‌سازی کشور و جامعه و پیشرفت ایران باید از همه لحاظ اقتصادی، علمی، دفاعی، سیاسی و مدیریتی و دیگر ابعاد قوی شد.

اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح ایران درباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی

کلیدواژه