ثور 02, 1396 14:11 Asia/Kabul
  • وزیر کشور ایران: برگزاری انتخابات سالم از اهداف وزارت کشور است

وزیر کشور ایران گفت: تمام تلاش وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم است و در مقابل هوگونه ناامنی قاطعانه ایستاده و هیچ گونه مسامحه ای با ناامنی نخواهد داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 ثور 1396  برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور ایران روز شنبه در همایش فرماندهان نیروی انتظامی در تهران، افزود: امنیت از اولویت های وزارت کشور ایران است و نیروی انتظامی عامل اصلی ایجاد امنیت در انتخابات نقش مهمی دارد.

رحمانی فضلی گفت: سال گذشته به علت اوضاع منطقه ای ،  سال مهمی برای ایران بود، بویژه اینکه دشمنان ، همچنان درپی محدود و متهم کردن ایران به دخالت در امور منطقه هستند.

رحمانی فضلی، با بیان اینکه ایران همچنان در موضع ضد تروریستی خود پافشاری می کند ، تصریح کرد: حامیان اصلی تروریست ها در منطقه ، آمریکا و رژیم اسرائیل هستند و ایران همچنان از ملت ها و دولت های قانونی منطقه حمایت می کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه به خوبی می دانند اگر ایران نبود تروریست ها با روحیه خشونت طلبی خود تهدیدهای منطقه ای را افزایش می دادند و ایران برای مقابله با این تهدیدها، حضوری موثر در منطقه دارد.

وزیر کشور ایران همچنین به رصد دستگاه های امنیتی ایران بر توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: به اذعان همگان ایران از کشورهای امن منطقه است در حالی که تمام کشورهای منطقه دچار آشوب و بحران های امنیتی هستند.

 

کلیدواژه