تبلیغات انتخاباتی شش نامزد ریاست جمهوری ایران
(last modified 1396-02-20T04:28:34+00:00 )
ثور 20, 1396 08:58 Asia/Kabul
  • تبلیغات انتخاباتی شش نامزد ریاست جمهوری ایران

راه حل خروج از بحران اقتصادی و موضوع بیکاری همچنان شعار تبلیغاتی شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

«حسن روحانی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران روز سه شنبه در دیدار تبلیغاتی خود در تهران با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی سرنوشت ملت ایران رقم می خورد، گفت: «اگر همه مردم پای صندوق آرا بیایند ، قطعا موفق و پیروز در انتخابات خواهیم بود». روحانی همچنین تحقق امنیت واقعی در جامعه را با وحدت و اتحاد در کل جامعه دانست و افزود: پیشرفت ایران در سایه علم و فناوری و ارتباط با جهان است و هیچ کشوری با انزوا نتوانسته است به پیشرفت دست یابد.
«مصطفی آقا میر سلیم» یکی از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان (مرکزایران) ابراز امیدواری کرد، تا با اتحاد بتوان مشکلات موجود را حل کرد. میرسلیم بار دیگر به موضوع بیکاری اشاره کرد و گفت: سند سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تدوین شده و بهترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.

«ابراهیم رئیسی  سادات» از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز روز سه شنبه در جمع مردم زاهدان (شرق ایران) ، گفت: نگاه به بیگانگان مشکل گشای مشکلات کشور نخواهد بود. رئیسی همچنین سه شنبه شب در استان کرمان (مرکز ایران) افزود: مشکل کشور کمبود نقدینگی، امکانات، آب، ذخایر و منابع نیست، مشکل اصلی ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی است.

«اسحاق جهانگیری» دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران هم سه شنبه شب در برنامه تلویزیونی گفت‌وگو با ایرانیان خارج از کشور، انتخابات را بهار سیاست ایران دانست و گفت: ایرانیان خارج از کشور به عنوان سرمایه بزرگ و نماینده فرهنگ و تمدن ایرانی می‌توانند کارهای بزرگ اقتصادی انجام دهند. جهانگیری افزود: دانشمندان ایرانی می‌توانند به منظور رشد علمی و فناوری با دانشگاه‌های ایرانی همکاری کنند.

«محمد باقر قالیباف» یکی دیگر از شش نامزد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز سه شنبه در استان خوزستان (جنوب غرب ایران) به دفاع از عملکرد 12 ساله خود در شهرداری تهران پرداخت و گفت: در این مدت ، فاصله بین شمال و جنوب شهر تهران کمتر شد. قالیباف همچنین تشکیل جامعه اسلامی و تحقق دولت اسلامی دو گام اساسی عنوان کرد و افزود: اگر نتوانیم دولت اسلامی را ایجاد و دولت سازی کنیم جامعه اصلاح نخواهد شد.

«مصطفی هاشمی طبا» ششمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در شبکه دو صدا وسیمای ایران گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی، تولید، صادرات و گردشگری می توان در مدت ده سال اقتصاد را به شکوفایی رساند و درآمدهای مردم و دولت را افزایش داد. هاشمی طبا افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای درونزایی و برون نگری است، و در این چارچوب باید تولیدی صورت گیرد که قابلیت صادرات به جهان را داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری ایران 29 ثور 1396 برگزار خواهد شد .

کلیدواژه