شرکت مراجع عظام تقلید در انتخابات ایران
(last modified 1396-02-29T07:18:15+00:00 )
ثور 29, 1396 11:48 Asia/Kabul
  • شرکت مراجع عظام تقلید در انتخابات ایران

مراجع عظام تقلید در قم، (جنوب تهران)  که برای شرکت در انتخابات ایران در محل های اخذ رای حضور یافته بودند، آرای خود را به صندوق انداختند.

«آیت الله ناصر مکارم شیرازی» روز جمعه پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای ایران  در جمع خبرنگاران، روز 29 ثور را روزی تاریخی  و به یاد ماندنی دانست و گفت:  مردم حضور گسترده ای در این انتخابات خواهند داشت.

آیت الله مکارم شیرازی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری ایران تاکید کرد: گفتگوهای انتخابات را فراموش کنند و به کسی که انتخاب میشود، کمک کنند.

«آیت الله حسین نوری همدانی» هم پس از رای دادن اظهار کرد: مردم متعهد و انقلابی ایران همانگونه که پیش از این در همه صحنه ها حضوری حماسه آفرین داشتند امروز هم به میدان می آیند و در برابر دشمنان اسلام، شکوه و عظمتی مثال زدنی رقم خواهند زد.

آیت الله نوری همدانی با تشریح شاخص های نامزدهای اصلح افزود: نامزد اصلح باید ولایتمدار، استکبار ستیز و خدمتگزار در راه ایجاد شغل برای جوانان، ارزانی کالا و مبارزه با فقر و فساد باشد.

«آیت الله جعفر سبحانی» نیز پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای ایران  با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی واجب است، گفت: مردم هر چه بیشتر پای صندوق های رای بیایند، به حفظ نظام اسلامی کمک کرده اند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت دو پایه اساسی نظام است، خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی جمهوریت نظام است که با اکثریت باید در آن شرکت کرد و فرد منتخب هم باید با پشتوانه آرای مردمی بر پایه اسلامیت نظام و قوانین اسلامی حرکت کند.

«آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی» از دیگر مراجع عظام تقلید هم با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای ایران، رای خود را به صندوق انداخت.

کلیدواژه