روحانی: اظهارات دشمنان در رابطه با قدرت موشکی ایران از روی نادانی است
(last modified 1396-03-03T09:33:34+00:00 )
جوزا 03, 1396 14:03 Asia/Kabul
  •  روحانی: اظهارات دشمنان در رابطه با قدرت موشکی ایران از روی نادانی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اظهارات دشمنان ملت ایران در رابطه با قدرت موشکی ایران از روی نادانی آنها بوده، چرا که قدرت ایران، ایمان به ملت است.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت افزود: قدرت ایران تنها موشک نیست، اما هر چه ایران به موشک نیاز داشته باشد، می‌سازد و به حرف‌ دشمنان اعتنا نخواهد کرد.

روحانی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: در زمان تجاوز رژیم صدام به ایران، دشمنان موشک و هواپیماهای بیشتری داشتند و صدام را به مدرن‌ترین هواپیماها و تانک‌ها و بدترین سلاح شیمیایی مجهز کردند، اما مردم ایران با ایمان، وحدت و اطاعت از ولی فقیه پیروز شدند.

رئیس جمهوری ایران همچنین با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی عراق با ایران، جهان در برابر ملت ایران قرار گرفته بود و ملت ایران توانست یک معجزه بزرگ بیافریند.

روحانی تاکید کرد: اعتراف کشورهای عربی منطقه به حمایت مالی و پشتیبانی ارتش رژیم صدام در حمله به ایران، نشان داد، سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر بزرگترین و شیرین‌ترین پیروزی ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بود.

امروز (چهارشنبه) سوم جوزا، سالروز آزادسازی خرمشهر (جنوب غرب ایران)، در سال 1982 است. آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

 

کلیدواژه