لاریجانی: ماهیت رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ملت های منطقه و بشریت است
(last modified 1396-03-08T08:09:57+00:00 )
جوزا 08, 1396 12:39 Asia/Kabul
  • لاریجانی: ماهیت رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ملت های منطقه و بشریت است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، ماهیت تجاوزگرانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را تهدیدی برای بشریت و ملت های منطقه عنوان کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در پیام تبریک به «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفدهمین سالروز فرار اشغالگران از جنوب این کشور اعلام کرد: پیروزی های متعدد مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به روشنی نشان می دهد، تنها با همدلی، همبستگی و ایستادگی می توان به آرمان های بلند امت اسلامی در آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین دست یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: بی تردید، انسجام و وحدت گروه های مختلف لبنان، آینده روشنی را فراروی ملت غیور لبنان و مقاومت اسلامی رقم خواهد زد.

لاریجانی در این پیام، سربلندی و سرافرازی روزافزون را برای دبیرکل حزب الله لبنان، رزمندگان مقاومت، دولت و ملت بزرگ این کشور آرزو کرد.

در 25 مه 2000 (5 جوزا 1379)رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از توانمندی های نظامی، در برابر نیروهای مقاومت لبنان تسلیم و مجبور به فرار از جنوب این کشور شد.

در این روز بخش های وسیعی از مناطق اشغالی لبنان آزاد شد.

لبنانی ها هر ساله 25 ماه مه را که سالروز فرار آخرین نظامی اسرائیلی از جنوب لبنان است، به عنوان روز مقاومت و پیروزی، جشن می‌گیرند.

 

کلیدواژه