جوزا 18, 1396 10:49 Asia/Kabul
  • بیانیه مجلس خبرگان رهبری در محکومیت حملات تروریستی در تهران

مجلس خبرگان رهبری در ایران در واکنش به حملات تروریستی روز چهارشنبه در تهران با انتشار بیانیه‌ای، اینگونه اقدامات مذبوحانه را سبب ایجاد وحدت و همبستگی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

تهران، 17 جوزا (هفتم ژوئن 2017) در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی ایران شاهد دو عملیات تروریستی بود که در نهایت با اقدامات نیروهای امنیتی و هلاکت تروریست‌ها پایان یافت. در این دو اقدام تروریستی، 13 نفر از شهروندان ایرانی شهید و 43 نفر زخمی شدند.

مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: این اقدام ضد انسانی که با هدف مخدوش کردن امنیت مطلوب و پایدار ایران و سرپوش گذاشتن و جبران شکست‌های گروه تروریستی داعش در محور مقاومت اسلامی عراق و سوریه و ایجاد رعب و وحشت در ایران اسلامی انجام شد، نتیجه‌ای جز آشکار کردن چهره خبیث آمریکای جنایتکار و تروریسم وهابی- صهیونیستی نخواهد داشت.

این بیانیه افزوده است: مجلس خبرگان رهبری به مزدوران تروریست و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنان هشدار می‌دهد انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خود با تقدیم 17000 شهید ترور و مقاومت هشت ساله در جنگ تحمیلی، هراسی از این گونه اقدامات ندارد.

کلیدواژه