سردار جزایری: داعش با هدایت آمریکا و عربستان اقدامات تروریستی انجام می دهد
(last modified 1396-03-23T10:31:38+00:00 )
جوزا 23, 1396 15:01 Asia/Kabul
  • سردار جزایری: داعش با هدایت آمریکا و عربستان اقدامات تروریستی انجام می دهد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه تروریستی داعش منتسب به آمریکا و عربستان است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور اقدامات تروریستی انجام می دهد.

به گزارش روز سه شنبه سپاه نیوز؛ «سردار سرتیپ سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با اشاره به حوادث اخیر تروریستی در تهران تاکید کرد: براساس اعترافات صورت گرفته حادثه تروریستی اخیر در تهران توسط داعش انجام شده است.

حملات چهارشنبه گذشته عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، 17 شهید و 52 زخمی بر جا گذاشت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران اظهار کرد: امروز آثار مخرب تروریسم دولتی که توسط عربستان ، آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می‌شود، در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌ شود.

سردار جزایری تاکید کرد: مردم ایران قدرتمند هستند و از گذشته تا به امروز با اینگونه حوادث و مقوله تروریسم آشنایی دارند، لذا خود را با شرایط تطبیق داده و در برابر تحرکات کور دشمن، بدون تاثیرپذیری به مسیر خود در راه حق طلبی و مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهند.

کلیدواژه