بازتاب حمله موشکی ایران به مواضع داعش در رسانه های جنوب شرق آسیا
(last modified 1396-03-29T08:14:17+00:00 )
جوزا 29, 1396 12:44 Asia/Kabul
  • بازتاب حمله موشکی ایران به مواضع داعش در رسانه های جنوب شرق آسیا

حمله موفقیت آمیز موشکی ایران به مقرّ تکفیرهای وهابی داعش در دیرالزور سوریه در رسانه های کشورهای جنوب شرق آسیا بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش ایرنا، روزنامه 'استار' مالزی نوشت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موشک های برد زمین به زمین را از پایگاه های موشکی در غرب ایران به سوی مواضع تروریست های داعش در منطقه 'دیرالزور'  در شرق سوریه پرتاب کرد. 

در این گزارش آمده است که در این حملات شمار زیادی از تروریست ها کشته و تجهیزات آنها نیز منهدم شده است. 

شبکه خبر آسیا وابسته به سنگاپور نیز با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر فرماندهی داعش در سوریه، نوشت، این حمله نقطه عطف مبارزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تروریست ها در سوریه است.

تارنمای 'کمپاس' اندونزی نیز  نوشت: سپاه پاسداران با حملات خود به مقر تروریستها در سوریه  انتقام عملیات تروریستی داعش در 17 جوزا در تهران را که هیجده شهید  برجای گذاشت گرفت . 

این تارنمای اندونزیایی همچنین نوشت  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است که ریخته شدن هر قطره خون شهروندان بی گناه ایرانی را بدون پاسخ نمی ماند.

روزنامه 'بریتان هاریان' مالزی نیز با انتشار تصویری از یک موشک ایرانی، نوشت که این موشک ها  به سمت 'دیرالزور' در شرق سوریه شلیک شدند که براساس آن شماری از تروریست ها کشته و سلاح ها و تجهیزات آنها نیز منهدم شد.

 

کلیدواژه