سرطان 01, 1396 10:39 Asia/Kabul
  • مساله فلسطین، موضوع مسلمانان جهان و بشریت

سفیر جمهوری اسلامی در سوریه گفت: مساله فلسطین، موضوع همه فلسطینیان، مسلمانان جهان و همه انسانیت بوده است که در پی عدالت و عزت برای بشریت هستند.

«جواد ترک‌آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز چهارشنبه در همایش روز جهانی قدس در دمشق افزود: ایران و محور مقاومت تا آزادسازی همه سرزمین فلسطین و مقدسات از اشغال صهیونیست‌ها، حامی و پشتیبان فلسطین باقی خواهد ماند.

«جواد ترک‌آبادی» با تاکید بر اینکه زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است، تصریح کرد: فلسطینیان امروز صاحب حق هستند و با سازش و مذاکره درباره حق، آن را از دست خواهند داد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه افزود: گروه‌های فلسطینی باید برحق خود پافشاری کنند و ایران و سوریه نیز همین مسیر را می پیمایند.

«جواد ترک‌آبادی» با بیان اینکه محور مقاومت، حق را آرمان و هدف خود قرار داده است و این هدف را ادامه خواهد داد، گفت: فلسطین بزرگترین و مهمترین موضوع در جهان کنونی بوده که به خاطر آن سلاح برداشته شده است.

سفیر ایران در سوریه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پرچم دفاع از فلسطین را برافراشت و این مسیر را ادامه داد و از همه مسلمانان خواست تا با اتحاد مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

فردا، جمعه 2 سرطان، ژوئن 2017، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است. این روز به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده است تا مسلمانان سراسر جهان، انزجار خود را از سیاست‎های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند. 

کلیدواژه