سرطان 02, 1396 12:00 Asia/Kabul
  • تروریست های تکفیری ادامه دهنده راه رژیم صهیونیستی

سفیر ایران در لبنان گفت : تروریست های تکفیری ادامه دهنده راه رژیم صهیونیستی هستند و منافع خود را به منافع صهیونیست ها گره زده اند.

به گزارش ایرنا، «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان، پنجشنبه شب در جمع شخصیت های سیاسی، مذهبی و فرهنگی لبنان و فلسطین به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس، افزود: رژیم صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان و همه آزادگان جهان بوده و هرگونه تلاشی برای به رسمیت شناختن آن و عادی سازی روابط با آن رژیم خیانت به ملت فلسطین و شهدای آن است.

فتحعلی تصریح کرد: تروریستی خواندن اسلام، سوء استفاده از خشونت گروه های تروریستی با هدف تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی، نتیجه اقدامات آمریکا در منطقه است.

وی، با اشاره به ضرورت وحدت گروه های فلسطینی تاکید کرد: تنها راه مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی مقاومت بوده و مذاکرات و قطعنامه های بین المللی از سال 1948 تا کنون حتی یک وجب از خاک فلسطین را آزاد نکرده است.

سفیر ایران در لبنان افزود: جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت شریف آن ایستاده است و بر لزوم وحدت همه گروه های مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تا نابودی کامل آن و آزادی فلسطین تاکید دارد.

 

 

کلیدواژه