تعلیق همه پرسی کردستان عراق میخ دیگری بر تابوت آمریکا و استکبار بود
(last modified 1396-08-03T10:42:34+00:00 )
عقرب 03, 1396 15:12 Asia/Kabul
  •  تعلیق همه پرسی کردستان عراق میخ دیگری بر تابوت آمریکا و استکبار بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش های استکبار برای نتیجه دادن همه پرسی کردستان عراق، گفت: خبر تعلیق نتیجه این همه پرسی میخ دیگری برتابوت آمریکا و رژیم صیهونیستی بود که امید زیادی برای به سرانجام رسیدن آن داشتند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» روز چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در کرمانشاه،غرب ایران، اظهار کرد: جهان استکبار همواره در پی تجزیه طلبی در کشورهای اسلامی منطقه بوده و آمریکا و کشورهای استکباری از کوچک شدن کشورهای منطقه و استقلال قومیت های مختلف حمایت می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه، با تاکید براینکه ایران در برابر سیاست تجزیه کشورهای منطقه ایستادگی خواهد کرد، خاطر نشان کرد: آمریکا نقشی بسیار ضعیف در تحولات منطقه دارد که تعیین کننده نیست و این ناتوانی و ضعف در تحولات یمن، بحرین، پاکستان و افغانستان مشاهده می شود.

سردار سلامی، به زوال آمریکا طی سال های اخیر اشاره کرد و افزود: سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا، نشانگر ظهور یک قدرت جدید در جهان کنونی بود که برای مسلمانان جهان تکیه گاهی امن و قابل اعتماد به شمار می رود و آن قدرت بزرگ نامش ایران است.

وی همچنین گفت: هرچه ایران به قدرتی قابل اعتماد در جهان تبدیل می شود در مقابل آمریکایی ها روز به روز غیرقابل اعتمادتر شده و اعتبار خود را از دست داده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره نگرانی آمریکا و استکبار از پیشرفت های خیره کننده ایران با وجود تمامی تهدیدها و تحریم ها، اظهار کرد: شکست های پیاپی آمریکا و نتایج خفت باری که آنها کسب کرده اند موجب کینه و عصبانیتشان از ایران شده است.

 

کلیدواژه