13 آبان، روز نمایش «غـیـرت انـقـلابـی» در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار
(last modified 1396-08-12T09:20:29+00:00 )
عقرب 12, 1396 13:50 Asia/Kabul
  • 13 آبان، روز نمایش «غـیـرت انـقـلابـی» در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار
    13 آبان، روز نمایش «غـیـرت انـقـلابـی» در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران روز جمعه در آستانه یوم الله «سیزده آبان» در بیانیه ای تاکید کرد سیزدهم آبان/قوس؛ روز نمایش غـیـرت انـقـلابـی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در این بیانیه با بیان این که یوم الله «سیزدهم آبان» روز اعلام برائت، فریاد خشم، نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به‌ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است تصریح کرد ادامه ادبیات زشت، اهانت‌آمیز، زورگویانه و خوی استکباری و استعماری مقامات آمریکایی در مواجهه با ملت شهیدپرور و استکبارستیز ایران نشان می دهد آمریکا همچنان «شیطان بزرگ» و دشمن شماره یک «جامعه بشری» و «صلح و امنیت جهانی» است.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران خاطرنشان شده است ، سیزدهم آبان/قوس در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت‌بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در این بیانیه با تاکید بر این که برگزاری با شکوه و حماسی راهپیمایی سراسری ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ،  حرکت در مسیر راه و منش حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران  و پیروی از منویات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت کرد.

سیزده آبان/قوس (چهارم نوامبر 2017) روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایران است. سی و هشت سال پیش در چنین روزی دانشجویان ایران در اعتراض به توطئه‌های متعدد آمریکا ضد انقلاب اسلامی ایران، لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا را در تهران تسخیر کردند.

 

کلیدواژه