توطئه اعلام قدس بعنوان پایتخت اسرائیل شکست می‌خورد
(last modified Tue, 19 Dec 2017 10:51:18 GMT )
قوس 28, 1396 15:21 Asia/Kabul
  • توطئه اعلام قدس بعنوان پایتخت اسرائیل شکست می‌خورد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، نقطه پایانی ندارد گفت: بعد از نابودی گروه‌های تکفیری، توطئه اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را کلید زدند که این توطئه نیز شکست خواهد خورد.

«سردار سرلشکر محمد باقری» امروز (سه‌شنبه) درهمایش سراسری فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «ارتش انقلابی» در تهران اظهار کرد: نفوذ ایران درمنطقه غرب آسیا موقعیت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به خطر انداخته است و آنها می‌خواهند با ایجاد فتنه درجهان اسلام، جلوی این نفوذ را بگیرند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران،  بحث ایران‌هراسی است تا ازطریق آن بتوانند میلیاردها دلار اسلحه و مهمات به کشورهای منطقه بفروشند و متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه نیز دراین راه با آنها همراه و همگام شده‌اند.

سرلشکر باقری، هوشیاری نیروهای مسلح ایران دراین برهه از زمان و شرایط منطقه را مهم برشمرد و تصریح کرد: جنگ دشمن با ایران‌اسلامی برای آنها به‌جز ضرر، دستاورد دیگری نخواهد داشت اما باید دانست که دشمنان ایران از عقل و منطق دررفتارشان برخوردار نیستند لذا باید با اشراف و مراقبت همه‌جانبه درقبال تحرکات دشمن، همواره هوشیار بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران همچنین با بیان اینکه انتظار فرمانده معظم کل قوای ایران بکارگیری روش‌های انقلابی درارتقای توان دفاعی است تاکید کرد: بازدارندگی نیروهای مسلح ایران پاسخگوی طرح و نقشه‌های دشمنان است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 10 سنبله 1395 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

 

کلیدواژه