رهبر معظم انقلاب اسلامی : آمریکا از فاسدترین و ظالم ترین حکومت های جهان است
(last modified 1396-10-06T10:44:10+00:00 )
جدی 06, 1396 15:14 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی : آمریکا از فاسدترین و ظالم ترین حکومت های جهان است

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر ایران، رژیم امریکا را از فاسدترین و ظالم ترین حکومت های دنیا برشمردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت سالگرد حماسه مردمی نهم جدی سال ۱۳۸۸(30 دسامبر 2009)، افزودند: حمایت آمریکا از داعش و تروریست های تکفیری، همدستی با حکومت های ظالم و دیکتاتور همچون آل سعود و حمایت از جنایتکاران صهیونیست و جنایتکارانی که هر روز در یمن مردم را به خاک و خون می کشند، نمونه هایی است که ماهیت پلید و فاسد رژیم آمریکا را نشان می دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تبعیض نژادی حاکم بر آمریکا و سیستم قضایی این کشور گفتند: با وجود این مشکلات و ایرادهای مبنایی، آنها دستگاه قضایی دیگر کشورها از جمله دستگاه قضایی متدین ایران را متهم می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، هزینه های فراوان و طرحهای پیچیده آمریکا را برای ایجاد اختلاف سیاسی، مذهبی، قومی و زبانی در ایران، بی فایده و شکست خورده دانستند و افزودند: به اذن الهی ملت ایران و نظام اسلامی در همه عرصه ها آمریکا را مأیوس خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با اقتدار افزون‌تر به رشد و پیشرفت ادامه می دهد تأکید کردند: این مسیر پیشرفت در دوره رئیس جمهوری فعلی امریکا هم ادامه خواهد داشت و داغ از میدان خارج شدن یا ضعیف شدن جمهوری اسلامی بر دل اینها هم باقی خواهد ماند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به تلاش بی‌وقفه آمریکا برای شبهه‌پراکنی و گرفتن «امید و اعتماد به نفس ملت»،  خاطرنشان کردند : روز نهم دی با آن عظمت، روز پاسخ ملت به چنین بازیهایی و دفاع از ارزشهای انقلاب و دین بود که البته امروز هم بحث پایداری بر ارزشها وجود دارد.

کلیدواژه