ملت ایران اهداف پلید دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد
(last modified Wed, 27 Dec 2017 14:14:44 GMT )
جدی 06, 1396 18:44 Asia/Kabul
  • ملت ایران اهداف پلید دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد

ستاد کل نیروهای مسلح ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت نهم دی تاکید کرد: ملت ایران در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب با ایستادگی و مقاومت، آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب و اهداف پلید آنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

مردم ایران در راهپیمایی میلیونی خود در نهم دی سال 1388 با اعلام برائت از ساختار شکنان در جامعه، پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری دادند که به بهانه تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران در این بیانیه که روز چهارشنبه منتشر شد با اشاره به حضور همیشه درصحنه ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی اعلام کرد: مردم ایران در آزمون بزرگ و تاریخی فتنه 88 با خلق حماسه نهم دی نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نداشته است.

این بیانیه می افزاید: حماسه نهم دی به آینه تمام نمای هوشیاری و دشمن‌ستیزی ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مبدل شد.

در ادامه بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح ایران آمده است: حماسه نهم دی توانست انقلاب اسلامی را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که توسط کانون‌های فکری استکبار و رژیم صهیونیستی طراحی، مدیریت و هدایت می‌شد، عبور دهد.