نماینده مجلس: ادعای اسرائیل مبنی‌بر مشارکت ایران در شلیک راکت به رژیم صهیونیستی کذب محض است
(last modified 1396-10-10T10:45:39+00:00 )
جدی 10, 1396 15:15 Asia/Kabul
  • نماینده مجلس: ادعای اسرائیل مبنی‌بر مشارکت ایران در شلیک راکت به رژیم صهیونیستی کذب محض است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران ادعای اسرائیل مبنی‌بر مشارکت ایران در شلیک راکت به رژیم صهیونیستی را کذب محض دانست.

«آویگدور لیبرمن» Avigdor Lieberman وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرده است راکت‌هایی که جمعه گذشته از باریکه غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است از سوی گروه‌هایی بوده که مورد حمایت ایران هستند.

«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس، با اشاره به ادعای اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر شلیک راکت ازسوی گروه‌های ایرانی درباریکه  غزه به سمت فلسطین اشغالی، افزود: این نوع ادعاها کذب محض است که هر از گاهی مقامات رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها مطرح می کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای ترویج ایران هراسی، هر موشکی که از جایی به سمت اسرائیل شلیک شود را منتسب به ایران و یا گروه های ایرانی می داند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران  با بیان اینکه فلسطینیان در باریکه غزه توانسته اند به فناوری ساخت موشک و راکت دست پیدا کنند و آنقدر ادوات نظامی قوی ساخته اند که به راحتی به تهدیدی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، تاکید کرد: اگر ایران بخواهد اقدامی ضد رژیم صهیونیستی داشته باشد، به صراحت اعلام می کند.

کلیدواژه