داداستان کل ایران تشریح کرد: جزئیات اتاق عملیات ناآرامی‌های اخیر در ایران
(last modified 1396-10-14T14:19:25+00:00 )
جدی 14, 1396 18:49 Asia/Kabul
  • داداستان کل ایران تشریح کرد: جزئیات اتاق عملیات ناآرامی‌های اخیر در ایران

دادستان کل ایران درباره جزئیات اتاق عملیات ناآرامی‌های اخیر در ایران گفت: این پروژه متشکل از سه ضلع آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است که از چهار سال قبل برای ایجاد ناآرامی در ایران طراحی شده بود.

به گزارش رادیو دری،حجت الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل ایران روز پنجشنبه در قم، جنوب تهران افزود: طراح اصلی پروژه ناآرامی‌های اخیر در ایران، «مایکل آندریا» مسوول پیشین مبارزه با تروریسم سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است.

منتظری، نام این پروژه را «دکترین همگرایی نتیجه‌بخش» اعلام کرد و افزود: براساس اطلاعات به‌دست آمده، این اتاق فکر با مطالعات فراوانی که طی سال‌های گذشته انجام دادند، پویش‌های اعتراضی مطالبه‌گر تحت عنوان «نه به گرانی»؛ «نه به پرداخت قبوض»  و «پویش مالباختگان و بازنشستگان» در ایران به راه انداختند.

دادستان کل ایران با بیان اینکه منافقین نیر نماینده‌ای دراین اتاق عملیات داشتند، افزود: دشمنان نظام‌اسلامی، قریب به چهل سال است که انواع توطئه‌ها را ضد نظام‌اسلامی به کار برده‌اند اما این توطئه‌ها با عشق و علاقه مردم ایران اسلامی به نظام و رهبری، خنثی شده است.

از پنجشنبه گذشته به مدت چند روز، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.