سرتیپ حاتمی: ایران در صنایع دفاعی به بسیاری از جنبه‌های استقلال رسیده‌ است
(last modified 1396-11-19T04:55:56+00:00 )
دلو 19, 1396 09:25 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: ایران در صنایع دفاعی به بسیاری از جنبه‌های استقلال رسیده‌ است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز نیازهای دفاعی خود را در همه بخش ها تامین می کند و به بسیاری از جنبه های استقلال رسیده است.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه با بیان اینکه ایام الله دهه فجر یادآور غلبه ایثار و از خودگذشتگی مردم بر ظلمت استبداد و خودکامگی است، اظهار کرد: ایران هر کجا که نیاز داشته باشد، دستاوردهای دفاعی خود را تغییر یا ارتقاء می دهد.

سرتیپ حاتمی با اشاره به امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاطرنشان کرد: در منطقه ای که مملو از ناامنی است، ایران در امنیت کامل به سر می برد و کسانی که می خواهند در کشور فعالیتی انجام دهند و یا سرمایه گذاری کنند با آرامش خاطر به کار خود مشغول هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 31 اوت 2016 (10 سنبله 1395) در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند: درجهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.