دلو 22, 1396 13:49 Asia/Kabul
  •  راهپیمایی 22 بهمن امسال «روزی تماشایی» شد

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: همت، اراده، هوشیاری و حضور تماشایی و گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، به انقلاب اسلامی صلابت بخشید.

«علی لاریجانی» روز یکشنبه درجمع راهپیمایان 22 بهمن در شیراز، جنوب ایران، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز از درخشندگی در تاریخ ایران برخوردار است و به تعبیر ایشان «روزی تماشایی» شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج‌شنبه گذشته در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش ایران، تاکید کردند: امسال به لطف الهی، 22 بهمن از آن 22 بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه 22 بهمن به مردم ایران تعلق دارد، تصریح کرد: در 40 سالگی انقلاب اسلامی، این انقلاب پس از فراز و نشیب‌‌ها به جایگاه با عظمت و عزت خود دست یافته است.

لاریجانی گفت: درروزهای گذشته، دشمنان از هر وسیله‌ای برای مایوس کردن مردم استفاده کردند تا 22 بهمن از نشاط 40 سالگی انقلاب برخوردار نشود اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز تماشایی با حضور گسترده مردم خلق شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم ایران از انقلاب اشاره کرد و افزود: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان به اقدامات خصمانه خود در قالب تحرکات گروهک‌ها، تخریب چهره‌ها و ترور شخصیت‌ها ادامه دادند تا به ایران ضربه بزنند اما با ایستادگی و استواری ملت ایران در پیشبرد اهداف خود ناکام ماندند.

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه همزمان در تهران و بیش از 1000 شهر و چهار هزار روستا در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

 

کلیدواژه