سرتیپ حیدری: نظام و نیروهای مسلح ایران از اقتداری بی نظیر بهره مند هستند
(last modified 1397-01-24T09:57:15+00:00 )
حمل 24, 1397 14:27 Asia/Kabul
  • سرتیپ حیدری: نظام و نیروهای مسلح ایران از اقتداری بی نظیر بهره مند هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نظام و نیروهای مسلح ایران از اقتداری بی نظیر بهره مند هستند.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه دشمنان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را که توان تسلیحاتی و موشکی است، نشانه رفته اند اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نمی توانند وحدت بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران را بینند.

سرتیپ حیدری خطاب به دشمنان افزود: حماقت نکنید زیرا در زمانیکه انقلاب اسلامی ایران نو پا بود، با تحمیل جنگ تحمیلی و پشتیبانی همه جانبه نتوانستید هیچ غلطی بکنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران روز شمار سرنگونی رژیم صهیونیستی را در تقویم های خود درج کرده اند تصریح کرد: زمان تهدید ایران گذشته است زیرا جمهوری اسلامی صاحب نیروهای مسلحی با ویژگی های ولایتمداری، قطع وابستگی مطلق به تمام جهان و نهادینه و بومی کردن توان دفاعی خود است.

سرتیپ حیدری با تاکید بر اینکه ایران در منطقه بی ثبات غرب آسیا، با ثبات ترین و محکم ترین کشوری است که در مقابل زیاده طلبی های استکبار جهانی ایستاده است اظهار کرد: بعضی از سردمداران کشورهای منطقه به ویژه مسئولان کم خِرد عربستان احساس می کنند که اگر کشورشان را تبدیل به یک زرادخانه کنند، می توانند برای خود امنیت ایجاد کنند.

 

کلیدواژه