تاکید بر هم افزایی ارتش و سپاه پاسداران در مسیر تحقق اقتدار دریایی
(last modified 1397-02-02T05:18:06+00:00 )
ثور 02, 1397 09:48 Asia/Kabul
  •  تاکید بر هم افزایی ارتش و سپاه پاسداران در مسیر تحقق اقتدار دریایی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر هم افزایی ارتش و سپاه پاسداران در مسیر تحقق اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر تلویزیون ایران، با اشاره به عبور ایران از مرحله بازدارندگی، افزود: آمریکایی ها و دشمنان جمهوری اسلامی دنبال بازدارندگی در مقابل ایران هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه آمریکایی‌ها توان نظامی «دریا پایه» دارند و قدرت نظامی آنها در نیروی دریایی است، افزود: فرماندهان و کارشناسان نظامی آمریکا در سال‌هایی که ایران در نزدیک ترین فاصله ممکن با آنها در دریا قرار دارد، به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دریا اعتراف دارند.

دریادار فدوی، تاکید کرد: آمریکایی ها با درکی که از قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی پیدا کرده‌اند، از حضور در خلیج فارس و تنگه هرمز و رویارویی با توان دریایی بازدارنده ایران هراس دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نه متأثر از تجهیزات پیشرفته دفاعی، بلکه برگرفته از آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ایران با هیچ یک از همسایگان خود دشمنی ندارد.

 

کلیدواژه