ثور 07, 1397 11:14 Asia/Kabul
  •  نمایندگی ایران در سازمان ملل: رژیم صهیونیستی تهدید اصلی صلح و ثبات خاورمیانه است

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه (به وقت محلی) در بیانیه ای همسویی نمایندگان رژیم صهیونیستی و سعودی در اتهام زنی علیه ایران را تلاشی برای انحراف افکار عمومی جهان از جنایات این دو رژیم دانست و تصریح کرد صهیونیست ها منبع اصلی تهدید صلح و ثبات خاورمیانه هستند.

نمایندگان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی روز پنج شنبه (به وقت محلی) از فرصت نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع خاورمیانه و بررسی نامه فلسطین برای رسیدگی به جنایات صهیونیست ها در کشتار تظاهرکنندگان مسالمت آمیز در غزه برگزار شد، برای حمله به ایران و اتهام پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران بهره بردند.

نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به این اتهام های واهی در این بیانیه تصریح کرد اظهارات ایران هراسانه و پریشان گویانه به طور فعالانه توسط افرادی تکرار می شود که به ایجاد یک دشمن تخیلی برای فروش «سلاح های زیبا»، اشغالگری یا تجاوز غیرقانونی خود نیاز دارند.

جمهوری اسلامی ایران همواره جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و همچنین تجاوز عربستان سعودی به یمن  را محکوم و از  فلسطینیان و یمنی ها حمایت کرده است.

رژیم های صهیونیستی و سعودی این سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابند.

عربستان و رژیم صهیونیستی از متحدان اصلی آمریکا در منطقه خاورمیانه هستند.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - صهیونیستی - سعودی در منطقه دارد.

 

کلیدواژه