جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص): تحرکات دشمنان در فراسوی مرزها رصد می شود
(last modified 1397-02-09T13:15:35+00:00 )
ثور 09, 1397 17:45 Asia/Kabul
  • جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص): تحرکات دشمنان در فراسوی مرزها رصد می شود

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هرگونه فعالیت و تحرک دشمن در فراسوی مرزهای ایران رصد می شود.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ «علیرضا صباحی فرد» جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) روز یکشنبه با اشاره به برگزاری رژه اخیر روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی گوشه ای از توانمندی ها و اقتدار نظامی و دفاعی را به نمایش گذاشتند.

سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: امسال برای نخستین بار رژه یگان تجهیزات و پدافند هوایی ارتش و سپاه به صورت ترکیبی و مشترک انجام شد تا دشمنان بدانند در نیروهای مسلح ایران فقط اتحاد و همبستگی و برادری وجود دارد و همه نیروهای مسلح به صورت یکپارچه و منسجم آماده مقابله با تهدیدات هستند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: قدرت نظامی در منظر نیروهای مسلح ایران بر خلاف دیدگاه های دنیای زور و استکبار است چرا که آنها قدرت را برای ظلم وستم به ملت خود و تعدی بر ملتهای دیگر می خواهند که نمونه آن ارتش کثیف و منحوس رژیم صهونیستی است، اما ایران اسلامی قدرت نظامی را برای دفاع از مظلوم و استقرارعزت برای ملت های آزادیخواه و برای ایجاد صلح و امنیت می خواهد.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران با افزایش قدرت بازدارندگی، خود را به سپر محکمی تبدیل کرده تا از کیان و مرزهای کشور محافظت کنند و این قدرت دفاعی باعث شده است تا دشمنان هرگز به فکر تعدی به میهن اسلامی نیفتند.

کلیدواژه